Скрипторий: Daemon form (howl of the wild) - pf2.ru
Войти

Скрипторий: Spell - daemon form (howl of the wild)

Назад к списку всех объектов Howl Of The Wild
Как это работает Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.
Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
  • Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
    После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
    Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории.
  • Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
  • После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и утвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
  • Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.

СТАТУС:

НЕТ ПЕРЕВОДА

Spell - daemon form (howl of the wild)

Daemon Form 2
Spell 6
Source Secrets of Magic
Traditions arcane, divine
Cast 2 somatic, verbal
Duration 1 minute
You infuse yourself with the corrupting death and pure malevolence of Abaddon, transforming into a Large daemon battle form. You must have enough space to expand into or the spell is lost. When you cast this spell you choose either ceustodaemon, leukodaemon, meladaemon, or piscodaemon. The battle form is Medium if you choose ceustodaemon. While in this form, you gain the daemon and fiend traits. You have hands in this battle form and can use manipulate actions. You can Dismiss the spell.
You gain the following statistics and abilities regardless of the form that you choose:
  • AC = 21 + your level. Ignore your armor check's penalty and Speed reduction.
  • 15 temporary Hit Points and weakness 5 to good.
  • A +2 status bonus to all saving throws against death effects.
  • Resistance 10 to poison.
  • Darkvision.
  • One or more attacks specific to the battle form you use. You're trained with them. Your attack modifier is +21, and you use the listed damage. These attacks are Strength based (for the purpose of the enfeebled condition, for example). If your unarmed attack modifier is higher, you can use it instead.
  • Athletics modifier of +23, unless your own modifier is higher.
You also gain specific abilities based on the type of Daemon you choose:
  • Ceustodaemon Speed 25 feet; Melee 1 jaws ( reach 10 feet), Damage 2d10+10 piercing plus 1d6 evil; Melee 1 claw ( agile, reach 10 feet), Damage 2d6 slashing plus 1d6 evil; any successful jaws or claw Strike deals an additional 1d6 damage, and you take the same amount of damage.
  • Leukodaemon Speed 25 feet, fly 40 feet; +2 status bonus to saves against diseases; Melee 1 jaws ( reach 10 feet), Damage 2d10+10 piercing plus 1d6 evil; Melee 1 claw ( agile, reach 10 feet), Damage 2d6 slashing plus 1d6 evil; Ranged 1 composite longbow ( deadly d10, range increment 100 feet, volley), Damage 2d8 piercing plus 1d6 evil.
  • Meladaemon Speed 25 feet, fly 40 feet; Melee 1 jaws ( reach 10 feet), Damage 2d10+10 piercing plus 1d6 evil; Melee 1 claw ( agile, reach 10 feet), Damage 1d8 slashing plus 1d6 evil and 1d6 negative, and you can spend an action after a hit to Grab the target.
  • Piscodaemon Speed 25 feet, swim 40 feet; Melee 1 claw, Damage 2d10+10 piercing plus 1d6 evil and 1d6 persistent bleed, and you can spend an action after a hit to Grab the target; Melee 1 tentacle ( agile), Damage 2d6 bludgeoning plus 1d6 evil and 1d6 poison.